استاندار لرستان:

انقلاب اسلامی  تبدیل به یک الگو شد

زیویار گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی خیلی‌ها امید پیدا کردند و از انقلاب الگو گرفتند لذا مسوولیت‌هایی که در اختیار ماست اگر معتقدانه برای حل مسائل قدم برداریم، منجر به نتیجه مطلوب می‌شود.
کد خبر: ۶۴۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ - 06February 2024

انقلاب اسلامی  تبدیل به یک الگو شد

به گزارش دفاع‌پرس  از لرستان «فرهاد زیویار» استاندار لرستان امروز (سه شنبه) در همایش توانمندی‌های صنعت بروجرد که در کانون بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی خیلی‌ها امید پیدا کردند و از انقلاب الگو گرفتند لذا مسوولیت‌هایی که در اختیار ماست اگر معتقدانه برای حل مسائل قدم برداریم، منجر به نتیجه مطلوب می‌شود.

زیویار بیان کرد: اگر قرارگاهی برای رفع موانع تولید شکل گرفته، با این هدف است که مشکلات واحدهای تولیدی برطرف شود و علاوه بر مسوولیت خود اقدام نمایند و با روحیه جهادی باید اقدام کرد البته بروکراسی اداری، گاهی مشکل‌ ساز می‌شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: در دولت سیزدهم اقدامات قابل توجهی در لرستان انجام شده است و در سطح ملی کارهای زیادی صورت گرفته به طوری که منابع مالی استان ۵۰۰ هزار میلیارد ریال بوده در حالی که اقداماتی که صورت گرفته به ارزش ۶۰۰ هزار میلیارد ریال است و در بسیاری از موارد تسهیلات تبصره‌ای، بروجرد جلوتر از استان بود، چون زیرساخت لازم در این شهرستان وجود دارد.

وی یادآورشد: سامان کاشی یکی از واحدهای تولیدی بزرگ بروجرد محسوب می شود که دارای مشکلاتی است اما اقداماتی صورت گرفته که امیدواریم با پیگیری‌های لازم به چرخه تولید باز برگردد. شرایطی فراهم شود که مردم با حضور خود در صحنه‌های مختلف به‌خصوص انتخابات بتوانند نقش خود را ایفا کنند.  باتوجه به اهمیت تولید، همه دستگاه‌های اجرایی باید برای رونق تولید و رفع موانع تولید صنایع همه تلاش خود را به کار بگیرند تا هیچ صنعتی تعطیل نشود.

زیویار با اشاره به اینکه بروجرد در صنایع همیشه پیشتاز بوده است، افزود: امروز شاهد تولیدات صنعتی شهرستان بروجرد بودیم که تولیدات صنعتی استان در قالب چند غرفه به نمایش گذاشته شد. این نمایشگاه نشان داد که بروجرد در صنعت سابقه زیادی دارد و بیش از ۳۵ درصد از صنعت استان در این شهرستان واقع شده است. باید تلاش کرد تا طرفیت‌های صنعتی این شهرستان در اختیار سایر شهرستان‌ها قرار گیرد تا شاهد رونق تولید در این بخش باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار